HP we współpracy z Dr. Dre wyznacza najwyższy standard dźwięku w notebookach. Startuje kampania HP BEATS Audio.
Warszawa, 27 maja, 2011r. — HP poinformowało o rozpoczęciu kampanii promocyjnej Beats Audio, stanowiącej kontynuację kampanii marketingowej Paparazzi. Kampania ma na celu promocję wyjątkowej jakości dźwięku dostępnego jedynie w komputerach HP z technologią Beats Audio — jest to absolutna rewolucja w tej dziedzinie.
HP nawiązało współpracę z Dr. Dre, legendarnym artystą i producentem oraz Jimmim Iovinem – prezesem studia Interscope Geffen A&M Records oraz współzałożycielem firmy Beats,. Celem współpracy było uzyskanie wyższej jakości brzmienia muzyki cyfrowej poprzez zastosowanie nowatorskich technologii.
Najnowsza kampania skierowana jest do osób, które chcą słuchać muzyki
w jakości przewidzianej przez jej twórcę. Beats Audio to wyjątkowe technologicznie rozwiązanie opracowane przez firmy HP i Beats by Dr. Dre, zapewniające optymalną jakość dźwięku podczas odtwarzania muzyki
z głośników oraz poprzez podłączone słuchawki. Kampania Beats ma na celu uświadomienie, że technologia ta jest już dostępna we wszystkich komputerach z rodziny HP Envy, HP Pavillion dv6 i dv7, HP TouchSmart a teraz także startuje w komputerach biznesowych. Dla fanów marki Beats przygotowano specjalną edycję notebooka HP ENVY14 Beats Edition, z charakterystycznym, kultowym, czarno-czerwonym motywem i akcesoriami Beats. To stylowy i bardzo wydajny komputer.
HP nawiązało współpracę z Bladym Krisem – finalistą produkowanego przez TVN programu „Mam Talent" oraz DJ Zero – producentem muzycznym studia Lubię Wąchać Winyl, którzy będą pełnić funkcję muzycznych ambasadorów HP podczas inauguracji kampanii Beats. Zorganizowany zostanie również konkurs dla wszystkich fanów muzyki, gdzie nagrodą będą notebooki HP z Beats Audio oraz możliwość stworzenia własnego nagrania w profesjonalnym studiu muzycznym. Sercem konkursu będzie profil HP Polska na serwisie Facebook (już od 31 maja).
„Mp3 zrewolucjonizowało naszą erę, dźwięk mp3 dzięki nowoczesnej wtedy technologii był w stanie dotrzeć wszędzie: do telefonów, odtwarzaczy, budzików, telewizorów, wszędzie gdzie tylko mogliśmy ją wysłać czy się nią podzielić... ale to miało miejsce kilka lat temu, teraz mamy do dyspozycji znacznie potężniejszą technologię, dzięki której kompromis pomiędzy dzieleniem się muzyką, a jej jakością, nie jest już konieczny. Zróbmy z niej użytek i postawmy ponownie na jakość, odzyskajmy emocje, które powinny towarzyszyć granej muzyce. To jest sercem i ideą, która przyświeca technologii BEATS by Dr.Dre" - powiedział prezes studia Interscope Geffen A&M Records oraz współzałożyciel firmy Beats, Jimmim Lovine. „Wraz z Dr.Dre postanowiliśmy, więc pójść do HP i opowiedzieć im dlaczego dźwięk, przez który przekazuje się emocje jest tak ważny. Znaleźliśmy tam naprawdę solidny i racjonalny odzew oraz przyzwolenie na proponowane przeze nas zmiany. Zaczęliśmy więc eksperymentować. Naszym celem było stworzenie notebooka z doskonałym dźwiękiem. I to się udało. Zaczęliśmy od całkowitej reorganizacji komponentów notebooka. Wyeliminowaliśmy zniekształcające dźwięk elementy metalowe z wyjścia słuchawkowego, rozdzieliliśmy dokładnie wszystkie przewody mające cokolwiek wspólnego z dźwiękiem oraz wyizolowaliśmy z dala od elementów magnetycznych strefę przetwarzania muzyki, wolnej od zakłóceń powodowanych innymi sygnałami cyfrowymi na obwodzie płyty. Dodaliśmy specjalnie zaprojektowany wzmacniacz wyjścia słuchawkowego, aby polepszyć dynamikę wychodzącego dźwięku, dodatkowo wyposażyliśmy notebooki HP w subwoofery nadające dźwiękom niespotykanego do tej pory w notebookach charakteru. Muzyka to emocje, dźwięk potęguje emocje - dlatego to dźwięk jest kluczem do uzyskania potężnych doznań emocjonalnych. To, co stworzyliśmy pod pojęciem BEATS Audio to dźwięk, jaki powinien wydobywać się z każdego komputera" – zakończył Lovine.
Kampania BEATS Audio
Kampania została opracowana przez agencję Edelman Polska. Głównymi adresatami będą klienci poszukujący najnowszych rozwiązań w zakresie muzyki, designu i stylu życia. Kampania będzie promować koncepcję „absolutnej rewolucji muzycznej" wśród klientów, zarówno za pomocą działań ATL, jak i BTL. Patronami kampanii są radio Planeta, radio Chilli Zet i 4Fun TV.
Ceny i dostępność
HP Envy14 Beats Edition dostępny będzie w sprzedaży od sierpnia br.
Informacje o HP
HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi, biznes i społeczeństwo. Jako największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, HP dostarcza szerokie portfolio produktów, obejmujące drukarki, komputery osobiste, oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną. Więcej informacji na temat HP można znaleźć pod adresem www.hp.pl
Więcej informacji o HP, w tym łącza do kanałów RSS, można znaleźć pod adresem http://www.hp.pl/prasa
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/muzyka-jak-nigdy-dotad